LISTA

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?

Viola :/ :/ :/ worst

Vad beställer du på krogen?

Öl för att ja inte har pengar och får ont i magen av vin just nu :/

Vilken är din största skräck?

Jag är hypokondriker så sjukdomar!!

Hur gör man för att ragga på dig?

Va charmig :’)

När skäms du?

När ja är elak för länge så jag typ tappar gränser och blir sjukt jobbig men inte kan sluta..

Vilket uttryck använder du lite för ofta?

DU SKOJAR
Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?

Jonas beskriver min stil som horig! väldigt stolt

Vad gör du när du är ledsen?
Tycker synd om mig själv och gråter 😛

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Ett linne (am i rite) och typ mina svarta byxor

Vad ser du fram emot just nu?
EUROVISION

Skärmavbild 2016-05-14 kl. 13.35.50

/Moa

Lämna en kommentar