Kläder

Skärmavbild 2016-07-07 kl. 16.51.56

Vad är din jag vet inte vad jag ska ha på mig-outfit? 

Bootcut och en tshirt :’)

 

Var köper du dina kläder?

Humana, Weekday, & Other Stories, H&M, zara och stadsmissionen i sickla! typ

Vad sover du i?

Min nya vs-pyjamas

Skärmavbild 2016-07-07 kl. 16.58.52

Vad har du helst på dig när du ska ut?

Antingen en fin skjorta:) elr en snygg, tajt klänning, beror på om det är ace-lök elr mer dricka vin-fint.

Vad är dina bästa life hacks när det kommer till kläder?

Köp/spara inte kläder som du kommer använda någon gång, jag har gjort det så mkt och det är fett ovärt.

Hur ofta köper du kläder?

Hela tiden 😛

Skärmavbild 2016-07-07 kl. 16.52.11

Vad är det störigaste i din garderob?

Det som jag precis skrev, sånt man sparar på för att man ändå kan använda någon gång eller tycker e lite fint men man verkligen aldrig sätter på sig.

 

Vilka plagg har du svårt att hitta?

En fin jeanskjol 😦

Hur förvarar du dina kläder?

På klädstång + under sängen! Har fett bra nya lådor från ikea som man kan stänga så det inte dammar och så!

Vad känner du dig fin i?

Hoops, linnen, tajta kläder, skjortor, fina blusar och mörkgrönt!

Bild 2016-04-22 kl. 11.25 #5

Vad undviker du i klädväg?

Armlösa toppar/klänningar, alltså inte linnen utan plagg som ser ut som att den har haft armar men att någon klippt av dem, HATAR sånna.

 

Hur sorterar du ut dina kläder?

Jag e inte så sentimental jag sorterar bort saker på känsla typ hela tiden :’)

Vilka plagg är överskattade?

Polos 😛

Hur ofta tvättar du?

Precis flyttat så nu vet jag inte men ska väl försöka tvätta varannan vecka

Skärmavbild 2016-07-07 kl. 16.51.41

Vad använder du oftas för underkläder?

Röda spets-trosor som är sköna 🙂

Vilka är de snyggaste plaggen du vet på killar? 

Vit t-shirt lol och halvtajta jeans, tråkigt men sant

Vad saknar du i din garderob?

En snygg jacka

 

Bild 2015-04-17 kl. 12.59 #2

/Moa


Kommentera

