8 frågor

1. En bild på dig själv 

Bild 2015-09-10 kl. 13.26 #2

🙂

2. Favoritlåt just nu?

Det är inte ens lite svårt!! love yourself med justin lyssnar jag på dag samt natt 🙂 speciellt det här framträdandet:

3. Vilken drink ska man bjuda dig på?

Räknas bara drinkar? eller kan man svara champagne? jag säger det.

4. Hur var du när du va 15?

Framförallt glad!! det var inte så mycket som var jobbigt, men däremot var jag rätt uttråkad, tror jag i alla fall 🙂 Hade SÅ fula kläder!!!

Skärmavbild 2015-12-20 kl. 16.59.42

= Moa 15 år hahahahahhahahaha

5. Vilket årtionde hade du helst levt i?

Tror ändå att det skulle vara kul att leva på 70-talet, så mycket som verkar kul och spännande + fina kläder! men blir ändå tveksam efter historieätarna pga de äter SÅ!!!!!! äcklig mat på 70talet det är på riktigt typ det värsta dom får äta av alla säsonger.

6. Hur skulle du vilja bo?

Det förändras varje dag, men just nu vill jag bo i en bungalow (?) elr nått fint hotell på någon jättevarm, skön, fridfull plats (men med roliga saker man kan göra också såklart) och ba chilla.

IMG_0239

7. Vilken är din favoritsvordom?

Horunge! och kukhuve, båda e väldigt bra må jag säga.

/Moa

 

Kommentera

