Frågis

Hittade den här frågelistan på Kissies blogg.

Vad ska du göra idag?
Har verkligen inte en så givande dag, har en lektion i engelska som börjar kl 12. Och vad ska vi göra på denna enda lektion jag har idag? Kolla på film. ofc. Men ikväll är det författarkväll med Jonas Hassen Khemiri på Dieselverkstaden som jag och Vera kanske ska till! Kul! Spännande! Har inte läst hans böcker!

Vad har varit bäst i veckan?
Att jag 1. träffade en kompis, i typ en timme, från Kristofferskolan i måndags och det var bara så kul och mysigt och intensivt typ för att vi ses så sällan! 2. var hemma i helgen och hade det jättemysigt med Moa i fredags, i soffan, med en asdålig b-julfilm 3. har julhandlat!! som jag älskar! och hittade assnygga skor! 4. var ute lite i måndags med post-djäkne-gänget!

IMG_3249
Suede boots från River Island :’)
IMG_3271
post-djäkne

Vad har varit sämst i veckan?
Att jag var så himla trött efter att ha sovit så dåligt med Moa efter post-djäkne-ölen. Hade bara ibs och var svintrött igår så riksdagen blev inte såå spännande som vi hoppats.

IMG_3272
Moa i VS yogapants på en marmortrappa bland all annan marmor och typ siden i riksdagen

IMG_3273Vad har du sett för filmer?
A bride for chrismas. Se den inte.

Har du gråtit något?
Nej. 

Vad längtar du efter?
JULLOVET och JULAFTON och den 29 december för då åker jag och Moa till !!PARIS!! Helt STÖRT roligt spännande kul underbart bästa någongsin

Vad har du ätit mest av?
Lussebullar

Vilken låt sammankopplar du med den här veckan?
Ego med Tove Styrke tror jag. Efter att ha sett detta på mitt Year of Music 

IMG_3252
1033 lyssningar wth

så fick vi en spellista till vårt konto och då hittade jag låten där. Den är riktigt bra och älskar hur hon skönsjunget om att egentligen typ hata en person :))

Vill avsluta med en fin och riktigt ovärd varm choklad som smakade vatten och kakao, men hade fint skum på toppen 🙂 riktigt fin. skulle tagit en latte ist

IMG_3236 :* / Julia

Kommentera

